Klantenservice | Neem contact op | Brouwer Cargo Store

Klantenservice

Wat mogen we voor jou betekenen?


Wat mogen we voor jou betekenen?

Onze specialisten staan klaar voor al je vragen! Neem gerust contact op via 024 324 3988, ons contactformulier of kom langs in onze showroom. Je bent altijd welkom voor een goede kop koffie, nieuwe e-bakfiets of vrijblijvend advies.


 


 


Contact

Naam(Vereist)
Mijn vraag is gericht aan:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

We ontvangen vaak vragen en het is goed mogelijk dat we al een antwoord voor je hebben. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen en hun antwoorden!


Leasen

Kan ik bij elke willekeurige dealer een leasefiets afnemen?

Niet elke dealer biedt deze mogelijkheid aan. Brouwer Cargo Store is partner van leasefiets.nl Frieslandlease.nl. Dit zijn twee van de grootste leasemaatschappijen in Nederland en daarmee kunnen wij vrijwel iedereen voorzien van een (private)lease bakfiets. Heeft jouw werkgever een contract met een andere leasemaatschappij dan kunnen wij hier ook vaak aan leveren. Neem gerust contact op voor vragen.

Wat is het verschil tussen fietsplan en de leasefiets?

Via fietsplan schaf je een fiets aan die de werkgever betaald. De werkgever verrekend een (vast) bedrag elke maand van je brutosalaris (of vakantiedagen/overuren). Zodra de fiets volledig is afbetaald, is de fiets eigendom van de werknemer. Kosten voor onderhoud worden hier niet in verrekend. Bij een leasefiets betaalt de werkgever en/of werknemer een vast leasebedrag per maand. Dit bedrag is inclusief onderhoud, verzekering en pechhulp. Na 36 maanden (leasetermijn) kan de medewerker de fiets overnemen voor 15% van de nieuwwaarde.

Wat zit er allemaal in het leasebedrag?

Het leasebedrag is inclusief: afschrijving leasefiets, accessoires, onderhoud,
(diefstal) verzekeringen, pech onderweg en rente.

Wie verzorgt het onderhoud van mijn leasefiets?

Kom je uit de regio? Dan regelen wij het onderhoud van jouw elektrische bakfiets. Woon je wat verder weg, dan is het niet altijd makkelijk of mogelijk om het onderhoud bij ons uit te voeren. De leasemaatschappij is aangesloten bij diverse fietsenwinkels, dus dan kan je terecht bij een werkplaats bij jou in de buurt, wel zo makkelijk!

Haal en brengservice

Kan ik in mijn buurt gebruik maken van de haal en brengservice?

We rijden een aantal keer per week door regio Nijmegen-Arnhem. Heb jij een elektrische bakfiets bij ons gekocht en heeft je fiets reparatie nodig, dan kan je gebruik maken van deze service. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.

Wanneer wordt mijn fiets opgehaald?

Wil jij gebruik maken van onze haal en breng service? Neem dan telefonisch contact op en dan maken we samen met jou een afspraak.

Wat kost de haal en breng service?

De haal en brengservice is helemaal gratis, je betaald alleen voor de reparatie.

Hoelang duurt het voordat mijn fiets klaar is?

Dat is afhankelijk van de drukte. We houden je op de hoogte en geven je bij ontvangst een richtlijn.

Het Brouwer Cargo Store Team